dimarts, 23 de setembre del 2008

Blocparasitisme cinèfil: els tràilers de Sitges

Avui actuo de blocaire paràsit per a fer-me ressò d'un post publicat al bloc Club 7 Cinema i que, alhora, ens presenta una iniciativa interessant d'un altre bloc cinèfil: recollir els tràilers de les pel·lícules en competició al festival de Sitges.

Crec que és una iniciativa que pot ser útil a l'hora de triar quina o quines pel·lícules veure a Sitges.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada