El balcón de la espera és (som) un col·lectiu d'artistes independents que ens hem unit per la creació de projectes artístics que vagin més enllà de les convencions i que no es resignin, sobretot en aquests temps en els quals això significa anar contra-corrent.
A partir d'avui mateix podeu visitar el nostre blog, el nostre Twitter i el nostre perfil a Facebook. Hi trobareu la nostra història, els nostres projectes, el nostre contacte i les nostres passes.
Comencem presentant el nostre primer espectacle, Girando en Blanco, poesía, música y surrealismo que s'estrenarà el 8 de juny a l’Espai L’Amistat de Premià de Mar a les 22:30h i seguirem, el 9 de juny a l'Espai Can Mal de Molins de Rei a les 22:00h.
El projecte és un projecte col·lectiu, però ja que estem a la meva Llanterna, deixeu-me dir que El balcón de la espera ha servit per fer realitat un dels meus somnis: rodar el meu propi curt ("Érem feliços"). Un curt que, seguint amb la filosofia cooperativa del grup, el vam parir entre un grup de 12 o 13 persones. Si cliqueu sobre el títol veureu l'equip i la filosofia del curt. I, aviat, en podrem veure els resultats.

