dilluns, 8 de setembre del 2008

Davant? Darrere? Passadís? Lateral?

Acabo d'entrar a una sala de cinema, i he tingut el mateix dilema de sempre: on seure?

Davant?

Darrere?

Passadís?

Lateral?

On seieu vosaltres?

5 comentaris:

  1. Jo cada cop vaig més endavant. Files 4 a 6 i al passadís. Si no pot ser el passadís, a la paret.

    ResponElimina
  2. centradeta però cap endavant i molt més endavant si vaig amb algú miop.

    ResponElimina
  3. jo al centre i cap endevant ... m'agrada tenir tota la perspectiva de la pantalla davant meu i només estar la pel.lícula i jo...

    ResponElimina
  4. Us sona Fila 7?. És des d'on millor es veu en cinemes grans. Ara ja quasi no en queden, però amb el costums sabras trobar ràpidament la proporció en un multicine. I ademés sempre estan buides.

    lluis

    ResponElimina