divendres, 19 de setembre del 2008

Humberto Solás Borrego

He llegit avui als diaris que ha mort el director cubà Humberto Solás Borrego. La veritat és que no conec massa la seva filmografia. Però sí que sé que es tractava d'una celebritat al seu país i que era conegut com un dels grans mestres de la cinematografia llatinoamericana.

Més enllà de per les seves dots cinematogràfiques, Solás Borrego va destacar pel seu compromís social. Un exemple d'això és el fet que és un dels impulsors del Festival de Cine Pobre que es fa a Cuba.

Passió pel cinema, doncs, unida a un compromís social i polític. Bona combinació.

Aquí teniu el tràiler d'una de les seves pel·lícules: "Barrio Cuba" de l'any 2005.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada