Un espai de cinema de Roger M. Puig
Sempre que puc al centre centre
Jo cada cop vaig més endavant. Files 4 a 6 i al passadís. Si no pot ser el passadís, a la paret.
centradeta però cap endavant i molt més endavant si vaig amb algú miop.
jo al centre i cap endevant ... m'agrada tenir tota la perspectiva de la pantalla davant meu i només estar la pel.lícula i jo...
Us sona Fila 7?. És des d'on millor es veu en cinemes grans. Ara ja quasi no en queden, però amb el costums sabras trobar ràpidament la proporció en un multicine. I ademés sempre estan buides.lluis
Sempre que puc al centre centre
ResponEliminaJo cada cop vaig més endavant. Files 4 a 6 i al passadís. Si no pot ser el passadís, a la paret.
ResponEliminacentradeta però cap endavant i molt més endavant si vaig amb algú miop.
ResponEliminajo al centre i cap endevant ... m'agrada tenir tota la perspectiva de la pantalla davant meu i només estar la pel.lícula i jo...
ResponEliminaUs sona Fila 7?. És des d'on millor es veu en cinemes grans. Ara ja quasi no en queden, però amb el costums sabras trobar ràpidament la proporció en un multicine. I ademés sempre estan buides.
ResponEliminalluis