dimecres, 4 de juny del 2008

Si Billy Wilder era Déu...

...què era Ernst Lubitsch?

4 comentaris:

  1. ... aquesta és la qüestió :)
    Quina pel•lícula més bona
    Felicitats pel blog, molt interessant

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies, Núria. Jo estic ben atent al teu laboratori d'idees...

    ResponElimina
  3. Què puc dir, tot i que jo sóc una devota de Billy Wilder, entenc que Lubitsch, en ser el pioner de la comèdia intel.ligent, estaria en una altra gal.làxia. Ser o no sero Ninotchka són i seran referència obligada per qualsevol cineasta...

    ResponElimina
  4. bufa!!! has tocat a dos dels grans eh!!!
    La millor comèdia americana de l'època daurada la van fer els directors europeus emigrats als EEUU i ells dos són el clar exemple... eren tan bones aquestes comèdies i com diu boja per Katharine,... Qui va fer riure a la gran Garbo???

    ResponElimina