Algunes opinions més:
La de l'Arturo: "Para mi el cine es como una obra de lectura. Puede ser buena o mala, pero cada una la abres, la lees, la sostienes entre manos. En cada pasaje deduces o especulas sobre el pasado de aquel que la firma. Si te gusta disfrutas como un niño, tu ser más primitivo. Te hizo reir, te hizo llorar, la guardas en tu cabeza y en la memoria y cuando te apetece vuelves a ella. La diferencia está en que el cine auna un cúmulo de sensaciones, recursos de todas las artes, la música, la imagen, la palabra, es difícil encontrar un arte más completo! Esto es el cine en todas y cada una de sus variantes".
La meva opinió: "A nivell personal és una passió que, d'alguna manera o altra, he tingut sempre dintre meu tot i que no l'he fet esclatar fins que ja he estat una mica maduret. De la infantesa recordo les pelis de Tarzán i King Kong al cinema a l'aire lliure de Calafell. Recordo també que em van marcar tres pel·lícules: "El tercer hombre", "Bonnie and Clyde" i "El golpe" (que vaig veure en sessió doble amb "Sopa de Ganso" al Casal Parroquial de Cerdanyola)".
"En l'actualitat segurament em miro el cinema de forma diferent. Com una disciplina artística global, transversal, que uneix imatge, fotografia, literatura, música, i que no té sentit sense un compromís social, polític o cultural".
"Però és també, com no podia ser d'una altra manera, diversió i entreteniment. La meva diversió i el meu entreteniment actual. Amb poques coses actualment gaudeixo tant com veient, encara que sigui a través de seqüències aïllades, pel·lícules de gent com Bergman, John Ford, Fritz Lang, Roberto Rossellini i companyia".
Qui vulgui continuar explicant què significa per a ell o ella el cinema, que no ho dubti!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada