Un centre cívic de Barcelona m'ha proposat fer, a partir del mes d'octubre, un curs d'història del cinema a partir del passi de 8 pel·lícules claus.
Aquesta és una de les pel·lícules que he triat:
PD: Com que hi ha possibilitats d'ampliar el curs uns mesos, en aquestes primeres 8 sessions només passarem pel·lícules fetes entre el naixement del cinema i els anys 50.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada