dilluns, 9 de juny del 2008

Les 8 escollides (I)

Un centre cívic de Barcelona m'ha proposat fer, a partir del mes d'octubre, un curs d'història del cinema a partir del passi de 8 pel·lícules claus.

Aquesta és una de les pel·lícules que he triat:



PD: Com que hi ha possibilitats d'ampliar el curs uns mesos, en aquestes primeres 8 sessions només passarem pel·lícules fetes entre el naixement del cinema i els anys 50.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada