Un espai de cinema de Roger M. Puig
Ei, Roger, quin centre cívic és? Potser m'hi apunto ;-))
i tant!!!jo vull saber on és??quan es faria???a quina hora???ja tindries a dues alumnes!!!!
a mi també m'agradaria fer aquest curs, informa, informa
Ostres, quina pressió...En principi, si no hi ha canvis, es farà tres dijous al mes al Centre Cívic El Coll. D'octubre a desembre. Però ja concretaré més.
Ei, Roger, quin centre cívic és? Potser m'hi apunto ;-))
ResponEliminai tant!!!
ResponEliminajo vull saber on és??
quan es faria???
a quina hora???
ja tindries a dues alumnes!!!!
a mi també m'agradaria fer aquest curs, informa, informa
ResponEliminaOstres, quina pressió...
ResponEliminaEn principi, si no hi ha canvis, es farà tres dijous al mes al Centre Cívic El Coll. D'octubre a desembre. Però ja concretaré més.