dimecres, 11 de juny del 2008

Cinema i jazz a l'aire lliure. Torna Sala Montjuïc.




Gaudir de bon cinema i de bona música és un plaer. Si a més és en una nit d'estiu, a l'aire lliure i als peus del Castell de Montjuïc, la cosa millora encara més.

Això és el que ofereix Sala Montjuïc, que torna a partir del 30 de juny.

Com sempre, la programació és d'un nivell notable: "La vida de los otros", "Once", "Promesas del Este", "El maquinista de la general", "Death proof", "La soledad", "Pat Garrett i Billy the Kid" (gran, gran, Peckinpah!), etc.

I dues sorpreses:

Una, per a les amants de Billy Wilder (que sé que visiten habitualment aquest bloc): "Primera plana", amb uns ja veterans Jack Lemmon i Walter Matthau.

I l'altra: la possibilitat per al públic de votar quina vol que sigui la pel·lícula que tanqui el festival. Ens donen tres opcions: "Después de la boda", "El ultimátum de Bourne" i "Sweeney Todd". Jo ja he votat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada