
Gaudir de bon cinema i de bona música és un plaer. Si a més és en una nit d'estiu, a l'aire lliure i als peus del Castell de Montjuïc, la cosa millora encara més.
Això és el que ofereix Sala Montjuïc, que torna a partir del 30 de juny.
Com sempre, la programació és d'un nivell notable: "La vida de los otros", "Once", "Promesas del Este", "El maquinista de la general", "Death proof", "La soledad", "Pat Garrett i Billy the Kid" (gran, gran, Peckinpah!), etc.
I dues sorpreses:
Una, per a les amants de Billy Wilder (que sé que visiten habitualment aquest bloc): "Primera plana", amb uns ja veterans Jack Lemmon i Walter Matthau.
I l'altra: la possibilitat per al públic de votar quina vol que sigui la pel·lícula que tanqui el festival. Ens donen tres opcions: "Después de la boda", "El ultimátum de Bourne" i "Sweeney Todd". Jo ja he votat.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada