dilluns, 9 de juny del 2008

Les 8 escollides (II)

I aquesta n'és una altra:

4 comentaris:

  1. Ei, Roger, quin centre cívic és? Potser m'hi apunto ;-))

    ResponElimina
  2. i tant!!!
    jo vull saber on és??
    quan es faria???
    a quina hora???
    ja tindries a dues alumnes!!!!

    ResponElimina
  3. a mi també m'agradaria fer aquest curs, informa, informa

    ResponElimina
  4. Ostres, quina pressió...

    En principi, si no hi ha canvis, es farà tres dijous al mes al Centre Cívic El Coll. D'octubre a desembre. Però ja concretaré més.

    ResponElimina