Un espai de cinema de Roger M. Puig
Ostres, Roger, gairebé no m'atreveixo a discrepar, que el que en saps de cinema ets tu... però jo m'he avorrit una barbaritat!
Estic llegint una mica de tot respecte la peli. Si no m'agrada serà, que jo recordi, el primer cop que surti descontent d'una història d'Eastwood. Veurem el què.
La peli està força bé. No és de les millors, però manté el ritme i té bones interpretacions. Ens veiem al sopar!
Ostres, Roger, gairebé no m'atreveixo a discrepar, que el que en saps de cinema ets tu... però jo m'he avorrit una barbaritat!
ResponEliminaEstic llegint una mica de tot respecte la peli. Si no m'agrada serà, que jo recordi, el primer cop que surti descontent d'una història d'Eastwood.
ResponEliminaVeurem el què.
La peli està força bé. No és de les millors, però manté el ritme i té bones interpretacions. Ens veiem al sopar!
ResponElimina