divendres, 21 de gener del 2011

Silenci. Torna el Mestre.


Bona definció la que fan a El País: "Empezó su carrera como John Wayne y a este ritmo la acabará como John Ford"


Vegeu aquí les estrenes de la setmana.

3 comentaris:

  1. Ostres, Roger, gairebé no m'atreveixo a discrepar, que el que en saps de cinema ets tu... però jo m'he avorrit una barbaritat!

    ResponElimina
  2. Estic llegint una mica de tot respecte la peli. Si no m'agrada serà, que jo recordi, el primer cop que surti descontent d'una història d'Eastwood.

    Veurem el què.

    ResponElimina
  3. La peli està força bé. No és de les millors, però manté el ritme i té bones interpretacions. Ens veiem al sopar!

    ResponElimina