dissabte, 1 de gener del 2011

Esperances 2011









2 comentaris:

  1. Gràcies per la llista d'esperances! Doncs la nova de la Coppola també és una de les meves esperances cinematogràfiques...ja ho veurem! Bon any!

    ResponElimina
  2. L'esperança no es perd mai! :)
    Anirem tastant el que ens servirà el 2011..

    ResponElimina