Un espai de cinema de Roger M. Puig
Quines ganes!!! :)
Bon dia, Roger.Espero que ens orientis als que no enetenem tant sobre quina val la pena d'anar. El genere m'agarad molt pero no tinc tant temps per anar a veure-les totes.Salutacions
Quines ganes!!! :)
ResponEliminaBon dia, Roger.
ResponEliminaEspero que ens orientis als que no enetenem tant sobre quina val la pena d'anar. El genere m'agarad molt pero no tinc tant temps per anar a veure-les totes.
Salutacions