dijous, 26 d’agost del 2010

Godard, Coppola... Això és una altra cosa


Fa uns dies mostrava el meu escepticisme pel fet que Julia Roberts revés el premi honorífic a la seva carrera que s'atorga durant el Festival Internacional de Sant Sebastià. Avui la notícia és, certament, diferent.

I és que s'acaba de saber que Jean-Luc Godard, Francis Ford Coppola, Eli Wallach i Kevin Brownlow (a qui reconec que no coneixia), rebran un Óscar honorífic pel conjunt de la seva carrera. Això és una altra cosa. Només cal mirar el seu currículum per veure que, aquests sí, són uns reconixements merescuts.

Per cert, que Godard rebrà el reconeixement sempre que el localitzin. Perquè sembla que l'Acadèmia de Hollywood està tenint problemes per trobar-lo i comunicar-li la notícia. En la seva línia...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada