dissabte, 28 d’agost del 2010

Ja s'acosta...




Ja s'acosta el Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Sitges 2010...

2 comentaris:

  1. Bon dia, Roger.

    Espero que ens orientis als que no enetenem tant sobre quina val la pena d'anar. El genere m'agarad molt pero no tinc tant temps per anar a veure-les totes.

    Salutacions

    ResponElimina