Recordareu, també, que després de un parell setmanes de votacions va haver-hi un triple empat al capdavant de la classificació. Per això vaig obrir una enquesta per a què em diguessiu quina de les tres pel·lícules preferieu.
And the winner is...
El resultat de l'enquesta ha estat el següent:
The Godfather: 23 vots (41%)
Blade Runner: 17 vots (30%)
Amélie: 16 vots (28%)
em quedo amb la segona i tercera, la guanyadora, pot ser molt bona i tot el que vulguis, però és una peli que no soporto, però gens ni mica.
ResponEliminatongo! tongo!... ;P muak!
ResponEliminaA mi em va agradar més 'Blude Runner', però s'ha de reconèixer que 'El Padrino' també és molt i molt gran. Una abraçada.
ResponEliminaJo dic el mateix que l'Amelie: tongo tongo!
ResponEliminaA algunes els hagués agradat que l'enquesta fos:
ResponEliminaQuina és la peli de la teva vida?
1- Amélie.
2- Amélie Poulain.
3- Le fabuleux destin d'Amélie Poulain.
4- Aquella de l'Audrey Tautou.