dilluns, 12 d’octubre del 2009

Vigo Mortensen a Sitges, i en català

No calen massa paraules. Vigo Mortensen agraïnt, en català, el premi honorífic que ha rebut a Sitges. Molts n'haurien de prendre nota.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada