Nicholas Ray li diu a
Wim Wenders: "
Fins i tot quan demanis foc per encendre la teva cigarreta o simplement quan diguis 'Bon dia', has de fer-ho com si ho fessis per última vegada".

Fotograma de Paris, Texas (Wim Wenders, 1984)Wim Wenders queda impressionat per aquesta idea i ens diu que està intrínsicament unida a la fotografia: "
veure i fotografiar alguna cosa com si fos la darrera ocasió possible per a fer-ho".

Fotograma de Paris, Texas (Wim Wenders, 1984)
És una molt bona manera de plantejar-se la vida... però fer-ho tot com si fos l'última vegada ha de ser mooooooolt cansat! hahaha
ResponEliminaUna visió força cinematogràfica del ja cèlebre "carpe diem", oi?
ResponEliminaQuina frase més i més bona. M'ha encantat. Ostres, hi pensaré. És millor que el carpe diem, que també citen.
ResponEliminaApa, records!
Àlex.
de fet quan fas una fotografia sempre és la darrera oportunitat que tens de fer-la
ResponEliminaDoncs tenia tota la raó. És la única manera de ser una mica feliç. Una abraçada.
ResponEliminaGràcies per la felicitació. És una llàstima perquè tenia interès en poder conèixer-nos tots els finalistes però per la cara ens hem pogut reconèixer!
ResponElimina