dissabte, 17 d’octubre del 2009

And the winner is...

Recordareu que a finals d'agost vaig demanar als lectors i lectores de la Llanterna Màgica que em diguéssiu quines eren les tres pel·lícules de la vostra vida.

Recordareu, també, que després de un parell setmanes de votacions va haver-hi un triple empat al capdavant de la classificació. Per això vaig obrir una enquesta per a què em diguessiu quina de les tres pel·lícules preferieu.

And the winner is...




El resultat de l'enquesta ha estat el següent:

The Godfather: 23 vots (41%)

Blade Runner: 17 vots (30%)

Amélie: 16 vots (28%)

5 comentaris:

  1. em quedo amb la segona i tercera, la guanyadora, pot ser molt bona i tot el que vulguis, però és una peli que no soporto, però gens ni mica.

    ResponElimina
  2. A mi em va agradar més 'Blude Runner', però s'ha de reconèixer que 'El Padrino' també és molt i molt gran. Una abraçada.

    ResponElimina
  3. Jo dic el mateix que l'Amelie: tongo tongo!

    ResponElimina
  4. A algunes els hagués agradat que l'enquesta fos:

    Quina és la peli de la teva vida?

    1- Amélie.
    2- Amélie Poulain.
    3- Le fabuleux destin d'Amélie Poulain.
    4- Aquella de l'Audrey Tautou.

    ResponElimina