dijous, 9 de juny del 2011

ET i Regreso al Futuro

Fa temps que us volia parlar d'una de les experiències cinematogràfiques més originals que ens podem trobar actualment a Barcelona. Es tracta de Phenomena. The ultimate cinematic experience.

De què va això? Doncs de recuperar les sessions dobles de cinema i, a més, amb les més mítiques obres del cinema dels anys 70 i 80. Durant aquesta temporada, al cinema Urgell de Barcelona ja s'hi han vist pel·lícules com Aliens, Desafio total, Encuentros en la tercera fase, Terminator, Indiana Jones, La Cosa, Robocop, Tiburón... I tot això, acompanyat d'anuncis de l'època i d'alguna que altra sorpresa. Em diuen, per exemple, que en la darrera sessió i va aparèixer per sorpresa el compositor de la mítica música de Mooooooovie record...

Atenció a la propera sessió: Clint Eastwood, amb Harry el sucio, i Robert de Niro, amb Taxi Driver.

I el dia 30 de juny... ET i Regreso al Futuro!

Jo hi aniré.

I tu?



3 comentaris:

  1. Jo vaig anar-hi per veure Desafío Total i Alien 2. M'hagués agradat anar a la del 2 de juny, a veure si aquesta d'ET cau, que encara no he vist Regreso al futuro! Records, Roger!

    ResponElimina
  2. Llàstima que no s'estegui a més ciutats!!!

    ResponElimina
  3. Mai he vist E.T. sencera. És gros però és d'aquelles pelis que no m'entren i, per molt que ho desitgi, no hi ha manera de fer-la entrar.

    ResponElimina