divendres, 3 de juny del 2011

Llanterna spoiler

Tinc la Llanterna bastant abandonada. Coses de la vida. Però tornarà, no us preocupeu.

Tanmateix, no creieu que està sent un any bastant fluixet cinematogràficament parlant?

Va. Faré una mica d'spoiler. Grans finals, de grans pel·lícules.

One flew over the Cuckoo's nest...

Bonnie and clyde...

S7even...







Més?

1 comentari:

  1. És veritat que de moment trobo que l'any és fluixet cinematogràficament parlant. Alguns dies no he sabut què anar a veure perquè cap de les pel·lícules que hi havia en cartellera no m'acabaven d'atreure.
    Estic delerosa perquè la llanterna torni a brillar... t'enyoro!

    ResponElimina