Fa temps que us volia parlar d'una de les experiències cinematogràfiques més originals que ens podem trobar actualment a Barcelona. Es tracta de Phenomena. The ultimate cinematic experience.
De què va això? Doncs de recuperar les sessions dobles de cinema i, a més, amb les més mítiques obres del cinema dels anys 70 i 80. Durant aquesta temporada, al cinema Urgell de Barcelona ja s'hi han vist pel·lícules com Aliens, Desafio total, Encuentros en la tercera fase, Terminator, Indiana Jones, La Cosa, Robocop, Tiburón... I tot això, acompanyat d'anuncis de l'època i d'alguna que altra sorpresa. Em diuen, per exemple, que en la darrera sessió i va aparèixer per sorpresa el compositor de la mítica música de Mooooooovie record...
Atenció a la propera sessió: Clint Eastwood, amb Harry el sucio, i Robert de Niro, amb Taxi Driver.
I el dia 30 de juny... ET i Regreso al Futuro!
Jo hi aniré.
I tu?
Jo vaig anar-hi per veure Desafío Total i Alien 2. M'hagués agradat anar a la del 2 de juny, a veure si aquesta d'ET cau, que encara no he vist Regreso al futuro! Records, Roger!
ResponEliminaLlàstima que no s'estegui a més ciutats!!!
ResponEliminaMai he vist E.T. sencera. És gros però és d'aquelles pelis que no m'entren i, per molt que ho desitgi, no hi ha manera de fer-la entrar.
ResponElimina