dissabte, 25 de desembre del 2010

33 anys sense Chaplin


Chaplin no hauria d'haver mort mai.

Però posats a triar la data de morir, ho va fer prou bé: va triar un dia festiu a gairebé tot el món.

Avui fa 33 anys que Charlot ens va dir adéu.


3 comentaris:

  1. Que gran en Chaplin! Per a mi la seva pel·lícula favorita va ser "Tiempos modernos".
    Una abraçada!

    ResponElimina
  2. Tot i que no cal afegir res sobre el geni de Chaplin sí que és bo recordar-lo.
    Aprofito per recomanar-te el documental sobre el grup americà The Doors "when you're a strange".És magnífic. Tota la cinta està basada en imatges originals del grup i d'una pel·lícula que va fer el Jim Morrison, un material molt valuós. No és un biopic tot recorrent a la tàctica de trobar un actor que faci de... ni tampoc un documental clàssic amb imatges antigues i actuals on apareixen "estudiosos" o "enterats" sobre el grup. Crec que la cinta resulta molt objectiva, lluny d'enaltir i idolatrar -o al contrari- uns personatges sinó que els presenten tal com devien ser, explicant el que fan fer. I la veu del Jonnhy Deep com a narrador en off li queda perfecta.

    Per cert: Molt bones festes i molta sort per al 2011!!!

    Petons.

    ResponElimina
  3. Totalment d'acord. Chaplin no hauria d'haver mort mai; per sort, ens queden la seva obra per sempre. Jo em quedo amb el seu discurs de Gran Dictador!

    ResponElimina