Tot i que no cal afegir res sobre el geni de Chaplin sí que és bo recordar-lo. Aprofito per recomanar-te el documental sobre el grup americà The Doors "when you're a strange".És magnífic. Tota la cinta està basada en imatges originals del grup i d'una pel·lícula que va fer el Jim Morrison, un material molt valuós. No és un biopic tot recorrent a la tàctica de trobar un actor que faci de... ni tampoc un documental clàssic amb imatges antigues i actuals on apareixen "estudiosos" o "enterats" sobre el grup. Crec que la cinta resulta molt objectiva, lluny d'enaltir i idolatrar -o al contrari- uns personatges sinó que els presenten tal com devien ser, explicant el que fan fer. I la veu del Jonnhy Deep com a narrador en off li queda perfecta.
Per cert: Molt bones festes i molta sort per al 2011!!!
Que gran en Chaplin! Per a mi la seva pel·lícula favorita va ser "Tiempos modernos".
ResponEliminaUna abraçada!
Tot i que no cal afegir res sobre el geni de Chaplin sí que és bo recordar-lo.
ResponEliminaAprofito per recomanar-te el documental sobre el grup americà The Doors "when you're a strange".És magnífic. Tota la cinta està basada en imatges originals del grup i d'una pel·lícula que va fer el Jim Morrison, un material molt valuós. No és un biopic tot recorrent a la tàctica de trobar un actor que faci de... ni tampoc un documental clàssic amb imatges antigues i actuals on apareixen "estudiosos" o "enterats" sobre el grup. Crec que la cinta resulta molt objectiva, lluny d'enaltir i idolatrar -o al contrari- uns personatges sinó que els presenten tal com devien ser, explicant el que fan fer. I la veu del Jonnhy Deep com a narrador en off li queda perfecta.
Per cert: Molt bones festes i molta sort per al 2011!!!
Petons.
Totalment d'acord. Chaplin no hauria d'haver mort mai; per sort, ens queden la seva obra per sempre. Jo em quedo amb el seu discurs de Gran Dictador!
ResponElimina