La primavera de 2011 se celebrarà a Barcelona la primera edició del CINEMART, el Festival Internacional de Cinema d'Autor de Barcelona. Una bona iniciativa que ha de servir per a què Barcelona, novament, sigui un centre neuràlgic de l'aposta per a propostes culturals situades més aviat fora del circuït purament comercial que sol envoltar el món del cinema.
Com a prèvia al CINEMART, l'organització ens ofereix l'OFF CINEMART, un tastet del que ens espera la primavera de l'any que ve. L'OFF CINEMART començarà demà dijous i s'allargarà fins diumenge, al cinema Verdi Park de Barcelona. Si feu un cop d'ull a aquesta web, podreu consultar la programació i horaris del festival.
Si podeu, feu-vos un forat a l'agenda. Aquests tipus de festival sempre ofereixen sorpreses agradables.
Tràiler de "Tokyo sonata" de Kiyoshi Kurosawa, un dels films que es podrà veure aquests dies al Verdi Park
Article publicat a Cinergia.cat
Tinc el Verdi Park a tres minutets de la feina i a la meva dona amb la setmana tranquila de feina.
ResponEliminaEspero fer-hi una ullada ... presencial.
Apuntat a l'agenda! :)
ResponEliminaGràcies!
Ja era hora que es movés alguna cosa així per Barcelona...calia. Ara hem de veure com són rebudes les propostes. Miraré de fer-me un foradet. Alguna recomanació a part de Kurosawa?
ResponEliminamolt interessant, llàstima que tot es faci a la capital, els de provincies ens hem de desplaçar i a vegades fa mandra...
ResponEliminaDeric, a Catalunya ens queixem del centralisme de Madrid, però alhora repetim els esquemes. I en els temes culturals això es nota molt.
ResponEliminaTrobadora... Doncs ni idea de recomanacions. Jo en aquest tipus de festivals em refio bastant del títol, de la imatge. No sé... vaig una mica a cegues, i això està molt bé. De totes maneres jo ara tinc problemes per veure quan podré anar-hi, ni que sigui a veure'n una...