dimecres, 21 de gener del 2009

Dies de pluja i fred

Des d'avui a la nit fins diumenge al migdia estaré a Belfast, Irlanda (tot i que alguns diuen que és de la Gran Bretanya).

M'esperen, doncs, dies de pluja i fred que, segurament, congelaran aquest bloc.

4 comentaris:

  1. Molt bon viatge!!!!!
    i que et vagimolt bé ja sigui per vacances o per feina però viatjar sempre és un plaer!!!!

    bona retornada i si pots fes algun cinema!!!

    ResponElimina
  2. Bon viatge!
    Després fes-nos-en cinc cèntims cinematogràfics!
    Petons.

    ResponElimina
  3. Bon viatge! Jo m'he quedat. M'ha caigut un arbre sobre el cotxe i tinc un 'bonic' sinistre total. Coses de la vida. Fins aviat.

    ResponElimina