dimarts, 27 de gener del 2009

Allò que el vent s'endugué

Allò que el vent s'endugué... a Cerdanyola.





3 comentaris:

  1. Ja veus, mentre eres fora es va girar una mica d'aire... Tot bé per Irlanda? Abraçades!

    ResponElimina
  2. Molt bé per Irlanda. És que us deixo sols uns dies i mira com em trobo el país...

    ResponElimina