divendres, 2 de gener del 2009

Petita pausa

Estic fent una petita pausa. Fins el dia 5 estaré voltant, amb bici, pel Delta de l'Ebre. Així que aquest bloc restarà aturat durant uns dies.

Ens retrobem ben aviat!

5 comentaris:

  1. Doncs que vagi bé la volta! Una abraçada.

    ResponElimina
  2. doncs no et cansis gaire i disfruta

    ResponElimina
  3. Que et vagi "de cine" el descans! Fins la tornada.

    ResponElimina
  4. Què tal amb la bici?
    Que sàpigues que ja he vist El Intercambio i estic bastant d'acord amb tu. No és ni llarga ni avorrida... El que passa és que tampoc no li posaria un excel·lent...

    ResponElimina
  5. Bé, les voltes amb bici bé. Les cames m'han aguantat i aquí estic...

    Raquel, coincideixo amb tu que no és una peli d'ecel·lent. Però sí de notable. Sobretot si la comparem amb la resta de la cartellera.

    ResponElimina