Un espai de cinema de Roger M. Puig
Molt bon viatge!!!!!i que et vagimolt bé ja sigui per vacances o per feina però viatjar sempre és un plaer!!!!bona retornada i si pots fes algun cinema!!!
Bon viatge! Després fes-nos-en cinc cèntims cinematogràfics! Petons.
Molt bon viatge!!! See you !!
Bon viatge! Jo m'he quedat. M'ha caigut un arbre sobre el cotxe i tinc un 'bonic' sinistre total. Coses de la vida. Fins aviat.
Molt bon viatge!!!!!
ResponEliminai que et vagimolt bé ja sigui per vacances o per feina però viatjar sempre és un plaer!!!!
bona retornada i si pots fes algun cinema!!!
Bon viatge!
ResponEliminaDesprés fes-nos-en cinc cèntims cinematogràfics!
Petons.
Molt bon viatge!!! See you !!
ResponEliminaBon viatge! Jo m'he quedat. M'ha caigut un arbre sobre el cotxe i tinc un 'bonic' sinistre total. Coses de la vida. Fins aviat.
ResponElimina