Buff! Roger, els pèls de punta tinc ara mateix!! quina meravella!!!! hi tant si és una de les millors escenes inicials del mestre, estic totalment d'acord amb tu!!! Segueixo pensant que és una de les millors pel.lícules de Hitchcock, sense cap mena de dubte!!! i veig que en jordicine està d'acord amb mi! un petonet!!! (per cert com portes le reflexió de Marienbad?? jo l'espero eh??)
Amb el nick que tinc no cal que digui quina es la meva pelicula preferida de tots els temps i de tot el mon mundial, no?. En fi, parlar de Hitchcock es parlar d'un senyor que sortia a obra mestra per any i que en cada pelicula te almenys una secuencia inoblidable...
La secuencia en que Judith Anderson li parla a la Joan Fontaine de lo maravellosa que era Rebecca tampoc te desperdici!!!
Veig que us heu unit uns quants fans de Rebecca... Gran, gran.
En aquest bloc vaig comentar també "Secret beyond the door", una espècie de remake que va fer sis o set anys després Fritz Lang. No està a l'alçada de Rebecca, però també és molt gran.
Per cert, ningú troba similituds amb el Marienbad??
Per cert, Mònica, l'anàlisi del "Marienbad" supos que caurà d'aquí a un mes, més o menys. Aquest divendres tinc la segona sessió intensiva, i encara me'n quedaran dues més.
És la meva pel·lícula preferida de tots els temps. La tinc en tots els formats possibles: Beta, VHS, DVD... M'encanta!
ResponEliminaBuff! Roger,
ResponEliminaels pèls de punta tinc ara mateix!!
quina meravella!!!!
hi tant si és una de les millors escenes inicials del mestre, estic totalment d'acord amb tu!!!
Segueixo pensant que és una de les millors pel.lícules de Hitchcock, sense cap mena de dubte!!! i veig que en jordicine està d'acord amb mi!
un petonet!!!
(per cert com portes le reflexió de Marienbad?? jo l'espero eh??)
Amb el nick que tinc no cal que digui quina es la meva pelicula preferida de tots els temps i de tot el mon mundial, no?. En fi, parlar de Hitchcock es parlar d'un senyor que sortia a obra mestra per any i que en cada pelicula te almenys una secuencia inoblidable...
ResponEliminaLa secuencia en que Judith Anderson li parla a la Joan Fontaine de lo maravellosa que era Rebecca tampoc te desperdici!!!
Hola Jordi i Mònica!
ResponEliminaI benvingut o benvinguda Maderley!
Veig que us heu unit uns quants fans de Rebecca... Gran, gran.
En aquest bloc vaig comentar també "Secret beyond the door", una espècie de remake que va fer sis o set anys després Fritz Lang. No està a l'alçada de Rebecca, però també és molt gran.
Per cert, ningú troba similituds amb el Marienbad??
Per cert, Mònica, l'anàlisi del "Marienbad" supos que caurà d'aquí a un mes, més o menys. Aquest divendres tinc la segona sessió intensiva, i encara me'n quedaran dues més.
ResponElimina