dijous, 27 de novembre del 2008

Balanç del 2008



Estem acabant l'any 2008, i crec que és un bon moment per fer balanç sobre el curs cinematogràfic.

He penjat una enquesta per a que opineu. Ha estat un bon any cinematogràfic? No? Ni fu ni fa?

Què en penseu?

1 comentari: