
Viure a Gràcia (Vila de, o República Independent de, segons el grau d'alternativitat de qui us parli). Baixar al carrer. Entrar a una llibreria. Comprar un parell de llibres d'Ingmar Berman.
Passejar llegint. Aturar-se a un banc de la Plaça de la Revolució o, millor, a la Plaça del Raspall. Que llegir Bergman enmig de la gitanada rumbera, és lo más.
I pensar "diòptries a què espereu? Com justificar la necessària compra d'unes ulleres de pasta?".
Realment, només et falten les ulleres i ja ets un "moderniki" al complet, eh ;) ! Ja escoltes indie i post-rock quan tornes de llegir Bergman?
ResponEliminaPost-rock?
ResponEliminaNo. Amb l'Anna Roig ja faig ;)
jajajajajjajajjajajjajajajajajaja
ResponElimina