dilluns, 20 de juny del 2011

Modernitats


Viure a Gràcia (Vila de, o República Independent de, segons el grau d'alternativitat de qui us parli). Baixar al carrer. Entrar a una llibreria. Comprar un parell de llibres d'Ingmar Berman.

Passejar llegint. Aturar-se a un banc de la Plaça de la Revolució o, millor, a la Plaça del Raspall. Que llegir Bergman enmig de la gitanada rumbera, és lo más.

I pensar "diòptries a què espereu? Com justificar la necessària compra d'unes ulleres de pasta?".

3 comentaris:

  1. Realment, només et falten les ulleres i ja ets un "moderniki" al complet, eh ;) ! Ja escoltes indie i post-rock quan tornes de llegir Bergman?

    ResponElimina