
Estranya barreja de "bonisme" i cinema independent. Una mica el que ja passava amb una pel·lícula d'ara fa tres anys, "Buscant un petó a mitjanit". Amanida, a més, en aquest cas, per un happy end poc habitual en el cinema indie.
Els ingredients: Comèdia romàntica, amb algun toc dramàtic; carrers de Nova York; personatges situats en plena crisi dels 30; nen (negre) orfe recollit al metro... En definitiva, una barreja que, en cas de ser interpretada per Hugh Grant, Meg Ryan, Jennifer López, Tom Hanks o Julia Roberts i, en cas de ser rodada a Los Ángeles, seria segurament insuportable.
Però el protagonisme d'actors i actrius semi-desconeguts (el protagonista i director, Josh Radnor, és el personatge principal de "How I met your mother") i el protagonisme indiscutible de Nova York i tot el que això comporta fa que sigui una pel·lícula, com a mínim, agradable de veure.
Nota de "Happythanyoumoreplease": aprovat.
Me l'apunto!
ResponEliminaJa he llegit diversos comentaris que fan que sigui una bona opció per anar al cinema.
Bona Pasqua!
M´ha encantat el trailer,té tots els ingredients per a agradar-me.Me l´apunte.
ResponEliminaque passes una bona pasqua!
No me l'havia plantejada pe`ro ara la tindré en compte!
ResponEliminaPotser m'ha sortit una crítica massa bona... És una pel·lículeta que es pot veure, però no massa més.
ResponEliminaA mi em va agradar. És cert, no té res d'especial i segons com estigués feta seria una comèdia romàntica de tantes altres.
ResponEliminaEl happy end també em va agradar, pel què dius, no acostuma a donar-se en aquestes pelis "indies" i surts amb un somriure que, sincerament, de tant en tant van bé.
Per mi, a destacar el personatge de l'Annie, potser més que el principal, que no deixa de ser una mica Ted Mosby.
La vaig anar a veure ahir! I em va agradar, tot i que al principi és una mica lenta i no aporta molta cosa, però surts del cinema de "bon rollo".
ResponElimina