dijous, 6 de gener del 2011

Reis cinèfils

Els Reis mags d'enguany han tingut sensibilitiat cinèfila.

Després de veure l'obra de teatre, i tenir sobre la taula com a pendents de veure "Secrets d'un matrimoni" i "Saraband" d'Ingmar Bergman, ara je en tinc el llibre. Ja puc fer el ple.




També ha caigut a les meves mans el guió d'"Inglourious basterds" de Quentin Tarantino.




I, finalment, el pack amb totes les temporades de "A dos metros bajo tierra".




Ara toca asseure'm, i gaudir!

8 comentaris:

  1. Els Reis poques vegades solen fallar. Ben bé sembla que tinguin algun "xivato" o "xivata" dins del nostre entorn.

    ResponElimina
  2. L'any que ve digues als teus reis que deixin algun regalet per a mi..m'agrada el seu estil :D

    ResponElimina
  3. Quina enveja...a mi també m'agrada l'estil dels teus reis! Sobretot el llibre de Saraband, una de les meves pel·lícules preferides i subjectivament per mi la millor del gran Igmar Bergman!

    ResponElimina
  4. quina sort!
    He vist "Saraband" fa ja temps i em va agradar prou.Cinema reflexiu,del que convida a la introspecció.
    Pel que toca a Malditos bastardos,et confesaré que m´encanta Tarantino,però per a mí aquesta peli no és la millor,preferix "Reservoir dogs" o com no,la saga Kill BIll.
    I per finalitzar,si em pregunten amb quina serie de la tele et quedes,potser "Six feet under" seria sens dubte sino la elegida,una de les tres millores que em venen al cap.
    Una meravella.
    T´envie una abraçada

    ResponElimina
  5. Doncs res, Imma i Trobadora, l'any que ve em passeu la carta i faig gestions per a que us caigui alguna cosa bonica ;)

    Troyana, he vist cinc capítols de "Six feet under" i ja m'ha enganxat!

    ResponElimina
  6. Nice site, nice and easy on the eyes and great content too.

    ResponElimina
  7. Pretty nice post. I just stumbled upon your blog and wanted to say that I have really enjoyed browsing your blog posts. In any case I’ll be subscribing to your feed and I hope you write again soon!

    ResponElimina