Un espai de cinema de Roger M. Puig
bon any Roger!!!la grip anquet any ha fet estralls!!!!bona idea !! faré el mateix i ho enllaçaré amb Cinergia!!!!un petó
Com estem en setmana d'alegria i xerinol·la, crec que ens acabarem decantant per "No controles". "Pagafantas" ens va sorprendre força gratament.
Espero veure-la aviat. Encara no l'he pogut veure. Ni aquesta ni 'El discurso del rey'. Fins aviat. Bon any.
Jo tampoc les he vist encara.I bon any igualment per a tothom!
bon any Roger!!!
ResponEliminala grip anquet any ha fet estralls!!!!
bona idea !! faré el mateix i ho enllaçaré amb Cinergia!!!!
un petó
Com estem en setmana d'alegria i xerinol·la, crec que ens acabarem decantant per "No controles". "Pagafantas" ens va sorprendre força gratament.
ResponEliminaEspero veure-la aviat. Encara no l'he pogut veure. Ni aquesta ni 'El discurso del rey'. Fins aviat. Bon any.
ResponEliminaJo tampoc les he vist encara.
ResponEliminaI bon any igualment per a tothom!