dimecres, 5 de gener del 2011

Estrenes de la setmana


Clica aquí per a veure algunes de les estrenes d'aquesta setmana

4 comentaris:

  1. bon any Roger!!!
    la grip anquet any ha fet estralls!!!!
    bona idea !! faré el mateix i ho enllaçaré amb Cinergia!!!!
    un petó

    ResponElimina
  2. Com estem en setmana d'alegria i xerinol·la, crec que ens acabarem decantant per "No controles". "Pagafantas" ens va sorprendre força gratament.

    ResponElimina
  3. Espero veure-la aviat. Encara no l'he pogut veure. Ni aquesta ni 'El discurso del rey'. Fins aviat. Bon any.

    ResponElimina
  4. Jo tampoc les he vist encara.
    I bon any igualment per a tothom!

    ResponElimina