dijous, 16 de desembre del 2010

Ha mort Blake Edwards...

...i, només per aquesta escena, mereix estar entre els més grans.



Mira que m'agrada el cinema actual, però quan veig escenes com aquestes moro de ràbia de no haver pogut viure l'època del cinema clàssic. Aquesta escena, en pantalla gran, de les de cinema de veritat, havia de ser simplement brutal.

PD: I quan el cinema trobi una altra cara com la d'Audrey Hepburn, aviseu-me si us plau.

4 comentaris:

  1. S'ha mort un dels grans.

    Crec que el cinema porta dècades buscant una cara com la d'Audrey Hepburn. Sense massa sort.

    ResponElimina
  2. Avui és un dia tris i especialment dolorós!!!
    potser hi ha algú que li pot arribar encara que sigui a la sola de la sabata!!!....Carey Mulligan

    ResponElimina
  3. Passo a desitjar-te un Bon Nadal i un feliç 2011. Un petó i fins aviat.

    ResponElimina