dilluns, 2 d’agost del 2010

Sempre dius la veritat?



- Sempre dius la veritat?

- És més fàcil de recordar.

(extret de "Mares i filles" de Rodrigo García)

3 comentaris:

  1. M'ha agradat! És ben cert, les mentides sempre s'acaben destapant, per molt que es tracin amb cura.

    ResponElimina
  2. ja té raó ja...

    m'has fet venir ganes de veure la peli...
    val la pena?

    ResponElimina
  3. Doncs crec que sí que val la pena. A la cartellera actual no és que hi hagi massa cosa més...

    ResponElimina