dilluns, 26 d’abril del 2010

S'acosta el BAFF


Ja estem a les portes d'una nova edició del BAFF, el Festival de Cinema Asiàtic de Barcelona. Tindrà lloc al cinema Rex, al CCCB i als cinemes Aribau.

Com sol passar en aquests festivals, la programació, tant de pel·lícules com d'activitats paral·leles, és molt extensa. I entre elles hi trobarem, segur, sorpreses agradables.


6 comentaris:

  1. En tinc ganes! Jo també estaré per allà! ;)

    ResponElimina
  2. ei!!!!!!!!
    jo també hi vull anar !!!!!!
    ens podriem trobar no?????

    ResponElimina
  3. Roger!!!!!
    que ens recmanes???
    que hi ha d'interessant!!!
    és per agafar les entrades

    ResponElimina
  4. La veritat és que conec poc del cinema asiàtic, però jo m'havia apuntat dues pelis i he vist els tràilers i fan bona pinta: "Visage" de Tsai Ming-Liang i "Like you know it all" de Hong Sang-Soo.

    El problema és que els dos propers caps de setmana estic fora de divendres a diumenge i les dues pelis les passen en cap de setmana... Així que m'hauré de buscar una opció entre setmana, cosa que sempre és més complicada :(

    ResponElimina
  5. Jo crec que tampoc poder gaudir del BAFF d'aquest any i això que no acostumo a perdre-me'l. Catxis!! Ja direu si alguna pel·li és imprescindible, per si després l'estrenen a les pantalles comercials i la puc repescar.

    ResponElimina
  6. Do you people have a facebook fan page? I looked for one on twitter but could not discover one, I would really like to become a fan!

    ResponElimina