dijous, 29 d’abril del 2010

30 anys sense Hitchcock


Avui fa trenta anys que va morir Sir Alfred Hitchcock. No diré res sobre el director anglès, perquè hi ha poca cosa a dir. Millor veure-ho. Us deixo, doncs, amb dos fragments de dues de les seves pel·lícules més cèlebres. No cal que digui quines són.




2 comentaris: