dimecres, 14 d’octubre del 2009

La Llanterna Màgica ja ha arribat als 2 anys

Doncs sí, avui fa dos anys que vaig obrir aquest espai personal dedicat al cinema. Un espai que s'ha convertit gairebé en una eina de treball per a mi ja que m'ha obligat no només a veure cinema i a escriure sobre cinema, sinó també a reflexionar sobre el cinema i, segur, a entendre una mica més d'aquesta disciplina artística. 275 posts donen per molt.

Estic content perquè últimament el bloc ha tingut alguns reconeixements. Aquesta mateixa setmana l'han recomanat a RAC1; a principis de mes ha estat finalista dels Premis Blocs Catalunya; i les estadístiques duen que cada cop hi ha més gent que de tant en tant passeja per aquí i hi diu la seva.

Així que, ara que ja tenim dos anys, anem cap al 3 amb més força que mai!


9 comentaris:

  1. PER MOLTS ANYS, ROGER!!!!!!!!!!!!!!!
    Ja saps que els nostres blocs caminen junts en aquesta xarxa i que ens ha fet conèixer a d'altre gent molt interessant!!!!
    Em fa molta il.lusió poder-te felicitar en el teu segon aniversari (i ho aniré fent en tots els altres!!!)
    Passa un gran dia i segueix amb el teu estil perquè d'aquesta manera tots n'aprenenm .... i molt!!!
    una abraçada

    ResponElimina
  2. Gràcies Mònica! Sempre ets la primera en felicitar-me!

    Aviat toca el teu aniversari...

    ResponElimina
  3. Felicitats!!! Dos anys són molt cinema. Jo aquest mes en faig tres. Tots vam començar a la tardor, pel que veig.

    ResponElimina
  4. Felicidades por tu 2º cumpleaños y animarte a seguir escribiendo, que dos años no son nada y la vida es larga.

    Un abrazo

    ResponElimina
  5. Amb dos dies de retard: Felicitats!

    Quina gràcia que a RAC1 recomenéssin La Llanterna. Els vas sentir?

    ResponElimina
  6. Moltíssimes felicitats. Per molts anys de cinema i ... encara més anys de blog!!!

    ResponElimina