dimecres, 30 de setembre del 2009

I demà Sitges


Si ahir començava el Docúpolis '09, demà engega els motors el Festival de cinema de Sitges, que aquest any recupera l'adjectiu fantàstic. És la 42ª edició d'un dels festivals de cinema més consolidat a nivell internacional i que s'ha convertit en cita obligada pels fanàtics (i no tant fanàtics) del cinema fantàstic.

Clicant aquí hi trobareu el llistat de pel·lícules de la secció oficial del festival. Si volteu per la web hi podreu trobar totes les notícies del festival, la programació complerta i altres informacions d'interès.

8 comentaris:

  1. aquest ja és més difícil per a mi!!
    jo sóc una caguetes!!!!!

    per cert!!
    QUE VAGI MOLT BÉ DIVENDRES!!!!!!!!! MOLTÍSSIMA SORT!!
    ESTARÉ PENSANT EN TU I AMB EN MARTÍ!!!
    DEIXEU EL PABELLÓ BEN AMUNT EH??

    ResponElimina
  2. mira't aquest enllaç!!

    no sé si ja l'has vist pero jo m'he divertit molt, encara que segueixo dient que sóc caguetes eh?? petonets!

    http://www.greektube.org/content/view/73718/2/

    ResponElimina
  3. Quanta feina. Quina acumulació! Una abraçada.

    ResponElimina
  4. Gràcies Mònica! A veure què tal va la cosa, però la qüestió és divertir-se!

    ResponElimina
  5. Roger et desitjo molta sort en els premis!!!!!

    petonets

    ResponElimina
  6. [url=http://buyaccutaneorderpillsonline.com/#20708]buy accutane[/url] - order accutane , http://buyaccutaneorderpillsonline.com/#19312 generic accutane

    ResponElimina
  7. [url=http://buyaccutaneorderpillsonline.com/#8260]buy accutane[/url] - order accutane , http://buyaccutaneorderpillsonline.com/#19192 cheap generic accutane

    ResponElimina