
Els qui seguiu aquest bloc, ja sabeu que tinc debilitat pel gènere documental. Doncs hi torno. Avui comença una nova edició del festival de documentals Docúpolis.
Feu un cop d'ull a la web, mireu la programació i, per poc que pugueu, passeu algun dia pel CCCB. Teniu fins el dia 4. Segur que hi trobareu sorpreses molt agradables.
Fent servir l'eslògan d'un altre festival de documentals, veureu que la realitat és increïble!
Ja ho tinc a l'agenda!!
ResponEliminapetonet
a veure si em puc escapar
ResponElimina