dijous, 7 de maig del 2009

Documenta Madrid 2009

Me'n vaig cap a Madrid a consumir documentals.

Spot de Documenta Madrid 2009:

7 comentaris:

  1. Ja en faràs cinc cèntims, que a mi els documentals també m'agraden!! Per cert, vaig veure "La princesa d'Africa" i em va agradar molt. És molt enriquidor i necessari conèixer diferents maneres de viure i d'establir relacions humanes.

    Fins la tornada!

    ResponElimina
  2. carai! què bé! Ens els explicaras?

    ResponElimina
  3. Ei, que vagi molt bé per Madrid! I no et passis celebrant la Champions!!

    ResponElimina
  4. Roger, tens això molt abandonat. Fes el favor de posar-te les piles i deixar-te de celebracions futboleres d'una vegada!

    ResponElimina
  5. Dono suport absolut a la demanda de la te amb llimona. Coi... què és tant abandonament?? Ens tens assedegats!! :-)

    Petons!

    ResponElimina
  6. Paciència amigues i amics, paciència. Estic preparant el meu retorn... ;-)

    ResponElimina