Un espai de cinema de Roger M. Puig
Ja en faràs cinc cèntims, que a mi els documentals també m'agraden!! Per cert, vaig veure "La princesa d'Africa" i em va agradar molt. És molt enriquidor i necessari conèixer diferents maneres de viure i d'establir relacions humanes. Fins la tornada!
carai! què bé! Ens els explicaras?
Ja ens explicaràs! Una abraçada.
Ei, que vagi molt bé per Madrid! I no et passis celebrant la Champions!!
Roger, tens això molt abandonat. Fes el favor de posar-te les piles i deixar-te de celebracions futboleres d'una vegada!
Dono suport absolut a la demanda de la te amb llimona. Coi... què és tant abandonament?? Ens tens assedegats!! :-)Petons!
Paciència amigues i amics, paciència. Estic preparant el meu retorn... ;-)
Ja en faràs cinc cèntims, que a mi els documentals també m'agraden!! Per cert, vaig veure "La princesa d'Africa" i em va agradar molt. És molt enriquidor i necessari conèixer diferents maneres de viure i d'establir relacions humanes.
ResponEliminaFins la tornada!
carai! què bé! Ens els explicaras?
ResponEliminaJa ens explicaràs! Una abraçada.
ResponEliminaEi, que vagi molt bé per Madrid! I no et passis celebrant la Champions!!
ResponEliminaRoger, tens això molt abandonat. Fes el favor de posar-te les piles i deixar-te de celebracions futboleres d'una vegada!
ResponEliminaDono suport absolut a la demanda de la te amb llimona. Coi... què és tant abandonament?? Ens tens assedegats!! :-)
ResponEliminaPetons!
Paciència amigues i amics, paciència. Estic preparant el meu retorn... ;-)
ResponElimina