dilluns, 9 de febrer del 2009

"Milk" de Gus van Sant

Poca cosa diré de "Milk", perquè ja fa un temps que s'ha estrenat i perquè ja s'ha dit gairebé tot:

- M'ha semblat una pel·lícula notable.

- Interpretació excel·lent com gairebé sempre de Sean Penn.

- Estructura molt efectiva a base d'un doble flashback eficaç. Moltes vegades els flashbacks amaguen deficiències del guió. En aquest cas crec que no és així.

- Unes quantes escenes més que notables. Em quedo amb l'impacte d'una de les escenes principals acompanyada amb la música de l'òpera "La Tosca", de Puccini, sinònim de passió i violència.

- Efectiu ús de l'espai. L'exemple més clar: l'habitació tancada, sense sortida, des don Harvey Milk deixa el seu testament sonor.

Nota de "Milk": Notable

6 comentaris:

  1. Encara no he tingut temps de veure-la, però m'alegra que hagi superat l'examen del teu ull crític!

    una abraçada!

    ResponElimina
  2. Sensacional. Estic d'acord amb tu. O m'equivoco de blog??? Ja ja ja. M'encanta llegir-te. Una abraçada.

    ResponElimina
  3. A mi també em va agradar molt!!!!
    i espero que li doni l'Oscar!!!

    ResponElimina
  4. Leer el mundo blog, bastante bueno

    ResponElimina
  5. D'aquests llocs web d'informació! Gràcies gran! Gràcies per una bona estona visitant el seu lloc web. És realment un plaer la comprensió d'un lloc web com aquesta ple d'informació agradable. Gràcies!

    ResponElimina