dimarts, 11 de novembre del 2008

Publicitat IKEA

No he parlat mai de publicitat en aquest bloc, ni crec que en torni a parlar, perquè no en sóc expert, ni en domino els seus codis. Però sí que tinc la sensació, des de fa un temps, que IKEA ha agafat una línia publicitària molt efectiva, directa i divertida.

Aquest anunci em sembla genial:

2 comentaris:

  1. Molt bo, tens raó. El de la 'República Independiente de tu casa' també estava molt bé. Aquests suecs!!! Ja ja ja. Una abraçada.

    ResponElimina
  2. Totalment d'acord amb lo de Serrallonga!! vaig estar pensant tota l'estona el mateix: es que no tenen cap actor català que sàpigui parlar dignament un català de comarca? com a mínim una mica més estandart!!! vaig veure mig primer capítol i ja en vaig tenir prou!! em sobrava tanta pretensió...per cert, tampoc no hi ha coreògrafs bons en aquest país per a les escenes d'acció i lluites cos a cos? com be dius, una gran oportunitat perduda per TV3...salut!

    ResponElimina