En motiu del dia internacional contra la sida, Documentos TV, de TVE, emet dimarts al vespre el documental "Tapologo". És un documental excel·lent que no us podeu perdre.
Estarem atents al docu!!! per cert, a mi el 2008 m'ha semblat un any amb molt bones pel·lícules però amb absència d'obres mestres... creus que hi ha hagut alguna estrena que podríem considerar obra mestra?? salut!
Estarem atents al docu!!! per cert, a mi el 2008 m'ha semblat un any amb molt bones pel·lícules però amb absència d'obres mestres... creus que hi ha hagut alguna estrena que podríem considerar obra mestra??
ResponEliminasalut!
Jo crec que obra mestra no n'hi ha hagut cap.
ResponEliminaAlguna bona pel·lícula sí, però dubto que d'aquí a 10 anys recordem com a especial cap de les pel·lícules del 2008.