La Llanterna Màgica
Un espai de cinema de Roger M. Puig
dijous, 27 de novembre del 2008
Balanç del 2008
Estem acabant l'any 2008, i crec que és un bon moment per fer balanç sobre el curs cinematogràfic.
He penjat una enquesta per a que opineu. Ha estat un bon any cinematogràfic? No? Ni fu ni fa?
Què en penseu?
1 comentari:
Deric
30 de novembre del 2008, a les 9:03
que ha estat un any força patètic
Respon
Elimina
Respostes
Respon
Afegeix un comentari
Carrega'n més...
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
que ha estat un any força patètic
ResponElimina